Avatar billede ovec Juniormester
09. november 2015 - 10:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Avast Smart-scanning stopper

Har lige installeret Avast gratis antivirus programmet - og dette meddeler at PC en er sikret.

Funktionen Smart-scanning har jeg prøvet at benytte for at få fjernet uvedkommende skrot.

Men under udførslen af denne funktion, stopper den, der er en liste med forskellige ting som programmet gennemsøger og når den er i gang med Netværkstrusler stopper den - på en måler kan man se hvor mange % den har gennemgået og den stopper ved 43%.

Jeg har prøvet det flere gange med samme resultat hver gang - det tidligere antivirus program er fjernet og jeg har kørt en CCleaner - stadigvæk det samme resultat.

Mistanken om der er en eller anden defekt fil der ligger et eller andet sted er der jo - men hvor er den, hvis det er en sådan.

Derfor efterlyses en god fidus
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2015 - 12:48 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
09. november 2015 - 17:53 #2
Ville også køre en tur med AdwCleaner:

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Avatar billede 220661 Ekspert
09. november 2015 - 17:55 #3
Tror faktisk jeg kun havde prøvet Malwarebytes og AdwCleaner før man henter og installeret et nyt antivirusprogram.
Måske der ikke er problemer efter kørsel med de to programmer.
Avatar billede f-arn Guru
10. november 2015 - 05:49 #4
det tidligere antivirus program er fjernet

Hvad var det for et, og hvordan fjernede du det?
Avatar billede ovec Juniormester
24. december 2015 - 10:59 #5
hej 220661- er du rar at lægge en kommentar så jeg kan få anbragt points - det jeg gjorde - jeg ryddede hele PC en i en anden anledning - så den kom efterfølgende til at køre
Avatar billede 220661 Ekspert
24. december 2015 - 12:17 #6
Ja det vil jeg gerne, og god jul :-)