Avatar billede g91 Juniormester
12. november 2015 - 16:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Efter opdatering, kan ikke åbne link

Efter seneste opdatering kan jeg pludselig ikke åbne links fra en nyhedsmail.
Win 7 proff, Office365. IE11
Ved forsøg på at åbne link går Outlook ned med følgende dialogbesked: Mocrosoft Outlook holdt op med at fungere osv.

Der er tale om mails fra afsender, som jeg uden problemer før har kunnet åbne fra Outlook.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
12. november 2015 - 18:29 #1
http://www.computerworld.dk/art/235501/windows-opdatering-kan-faa-outlook-til-at-crashe-og-computeren-til-at-gaa-i-sort

Søg efter nye opdateringer. Microsoft har udsendt en rettet version af (KB3097877).
Avatar billede g91 Juniormester
12. november 2015 - 20:24 #2
Tak for info Finn. Ja det ser ud til at Microsoft selv har løst problemet.
Skriv et svar hvis du vil ha point.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
12. november 2015 - 21:20 #3
Jeg samler ikke, læg selv svar.
Avatar billede g91 Juniormester
13. november 2015 - 09:41 #4
Næh man kan jo heller ikke købe ret meget for de point ?