Avatar billede Slettet bruger
12. november 2015 - 22:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjæææælp ikke mulighed for hastighedskontrol i media player

Hej med jer

Jeg har det problem at jeg har en lydfil (m4a) som jeg skal bruge til et projekt, for at gøre lytningen noget nemmere, vil jeg gerne bruge Window media player's smarte lyd hastigheds funktion, men når jeg åbner den, har jeg ikke muligheden for at justere den, som jeg kan se man kan på alle andre sider på nettet (der skulle være en "bar" man skulle kunne hive i).

Jeg håber virkelig der er nogen som kan hjælpe mig med hvad jeg skal gøre / hente for at få dette til at virke.

Mvh.

slize
Avatar billede milter Ekspert
12. november 2015 - 23:28 #1
Måske skyldes det, at lyden har "variable bit rate" (VRB). Læs om det herunder:

https://en.wikipedia.org/wiki/Variable_bitrate

Hvis det er problemet, kan en konvertering fra VBR til CBR (constant bit rate) måske løse problemet. Læs om det herunder:

https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=convert%20vbr%20to%20cbr
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2016 - 07:28 #2
Tusind tak