Avatar billede jami Nybegynder
14. november 2015 - 12:55 Der er 11 kommentarer

Adobe flash player

Hej herinde

Kan nogen svare mig på hvorfor det overhovedet ikke er muligt at installere den seneste Adobe Flash player på min PC, som den mangler hver gang jeg skal se eller udføre opgaver på nettet - bare på facebook er det komplet umuligt at se diverse filmindslag - det vil sige at det ser ud til at computeren installerer Flash player, men den kommer aldrig til at virke, for næste gang jeg så skal se noget, så kommer det igen; der skal installeres flash player for at fortsætte (men det har jeg jo lige gjort) Jeg har naturligvis slået Antivirus fra når jeg installerer - så lige nu er jeg ET STORT spørgsmåls tegn...

Hvordan skal jeg bære mig ad med at udføre så simpelt en ting som at installere denne Flash player - Samt at få den til at træde i kraft ??

Venligst - Jam
Avatar billede eurositi Ekspert
14. november 2015 - 14:09 #1
Avatar billede jami Nybegynder
14. november 2015 - 14:28 #2
Hej eurositi

Websiden blev ikke fundet - står der ved begge adresser - men ellers tak......
Avatar billede klaudi Ekspert
14. november 2015 - 14:59 #3
Avatar billede jami Nybegynder
14. november 2015 - 16:45 #4
Ak ja ???

Jeg hader at være besværlig og måske også en smule PC-dum
men desværre var løsningen heller ikke her "klaudi2k8" nu skulle jeg ind på Vector-Magic for at konvertere et billede som jeg har kreeret, men atter engang kommer beskeden; Du skal installere Adobe Flash player, for at køre denne process - det er næsten som om man har lyst til at kyle computeren ud gennem vinduet - men så formoder jeg at der ingen løsning er, desværre...

Men I skal begge have tak for responsen

De bedste hilsner - Jam
Avatar billede claes57 Ekspert
14. november 2015 - 17:12 #5
det kommer an på den browser, du bruger. Google chrome har sin egen version, firefox vil ikke umiddelbart være med til flash, men internet explorer skulle virke.
Nyere maskiner er ofte (stort set altid) 64 bit, men browser kan godt være 32 bit, så en 64bit flash dur ikke til en 32bit browser.

Og du skal virkelig VILLE flash. Udover Java, så er flash nok det mest usikre program på nettet.
Avatar billede jami Nybegynder
14. november 2015 - 17:22 #6
Hej claes57

Men det er sådan at jeg jo allerede har 64bit og bruger stort set kun internet Explorer - så hvad sker der lige - hvorfor passer ting aldrig sammen, det duer sku ikke med alle de forskellige udbydere - hvad kan jeg stille op, når jeg opfylder alle krav, og så alligevel ikke, Hmmm

:-)
Avatar billede klaudi Ekspert
14. november 2015 - 17:33 #8
Hvis det er windows 8, 8.1 eller 10 du bruger, så skulle Flash player opdateres automatisk i Internet Explorer.

Så prøv at Nulstille IE, klik på Tandhjul oppe til højre,
vælg Internetindstillinger, vælg så fanen Avanceret,
klik på Nulstil og følg anvisninger!
Avatar billede jami Nybegynder
15. november 2015 - 07:42 #9
WEEEEE Pixxel - det var sku lige det der skulle til - den skulle bare aktiveres - SUPER - tusind tak!!!!!!

Jeg kører Windows 7

Hav en fremragende dag
Avatar billede jami Nybegynder
15. november 2015 - 07:44 #10
Vil du for øvrigt ikke have nogen point ??
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2015 - 10:15 #11
svar ;-)