Avatar billede Mikemandk Nybegynder
15. november 2015 - 02:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

kan ny Apple tv fungere som itunes server

Jeg har en nas server som jeg bruger til itunes server, men det kræver at min pc er tændt for at kunne se film fra serveren på mit apple tv.
er der nogen som ved om det er muligt at lægge itunes ind på den nye apple tv 32gb så jeg ikke behøver at have min pc tændt hele tiden
Avatar billede Blueeyez Mester
15. november 2015 - 08:25 #1
Jeg antager det er ATV4?
Mon ikke der er en app der hedder itunes et ellet andet?

Jeg har ikke slev købt ATV4 endnu, da jeg venter på infuse pro bliver frigivet og så vil jeg lige over jule perioden os (:
Avatar billede Mikemandk Nybegynder
15. november 2015 - 16:13 #2
det håber jeg lidt på, men kan simpelthen ikke finde info om det nogen steder, og knægten skal have en i julegave men hvis ikke den nye ATV4 kan køre, så gider jeg ikke smide de ekstra penge i den
Avatar billede Blueeyez Mester
15. november 2015 - 21:09 #3
Ellers tag ned i en Apple butik (Humac) og spørg.. eller ring til Apple Danmark..

ATV4 kan på ingen måder sammenlignes med tidligere ATVere..
Avatar billede cassio299 Nybegynder
19. november 2015 - 23:11 #4
Hej

Nej ATV 4 kan ikke fungere som en erstatning for din mac.... Men hvis du har tilsluttet din nas via din ruter (altså ikke direkte til din nas) så kan du med ATV4

1: downloade Plex.app  kræver at du har plex server instaleret på din nas og at din nas er kraftig nok til at kunne afvikle dine film + streame musik

2: downloade infuse.app og streame via appen OBS er dags dato ikke i appstore men den er på vej
Avatar billede Blueeyez Mester
20. november 2015 - 11:00 #5
#4 Man kan nu altså godt bruge Webdav fremfor Plex.. Det gør jeg på min nas og så bruger jeg infuse pro (Som vidst endnu ikke er kommet til ATV4 endnu, men er på vej)