Avatar billede ranni Forsker
17. november 2015 - 10:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dlink DWR921 wireless ?

Win 8.1
Hej.
Så kan jeg igen ikke finde ud af det.
Efter en pause skulle Dlinken igen på arbejde, der var ingen net.
Efter mange timers desperat tastning viser det sig at Telmore i stedet for aktivere SIM som ønsket har lukket SIM.
Fejlen hos Telmore er nu rettet og forbindelse til nettet er nu OK, men kun via LAN kabel.
Med kablet i PC er der Wi-Fi til konens og min Ipad, men så snart jeg fjerner kablet , nul net.
Jeg er inde i 192.168.0.1 og staver mig igennem de engelske fagudtryk og tror jeg gør, hvad jeg får besked på, men jeg tvivler ikke på, at det er her det går galt !
Kan I hjælpe mig på sporet igen helst ikke med for fagudtryk.
Avatar billede ranni Forsker
17. november 2015 - 12:02 #1
HOV !!!  HOV !!!
Jeg har åbentbart været heldig at trykke på nogle taster i rigtig rækkefølge.
Nu virker det som før !!
Af mange desperate vilkårlige tastninger kniber det nu med at huske i hvilken rækkefølge, der var den rigtige.
Wi-Fi siger godt at forbindelsen er begrænset, men hastigheden er den samme som med LAN kablet.
Avatar billede ranni Forsker
19. november 2015 - 11:13 #2
Jeg spurgte Dlink om en evt. løsning.
Efter et par dage kom beskeden: Du skal ikke følge anvisningen, der følger med Routeren, du skal bare gøre sådan !!
Det havde jeg åbentbart kommet til at gøre inden svaret.

Jeg lukker !!