Avatar billede darkwader Juniormester
19. november 2015 - 09:01 Der er 9 kommentarer

hvor finder jeg mail profilen i mail til windows 10

I windows 7 kan man gå ind under mail i kontrolpanel og udskifte mail profilen, hvis outlook driller.

Kan bare ikke finde tilsvarende i windows 10 Så mit spørgsmål er hvor udskifter jeg mail profilen outlook.

- Og det er ikke under konti i outlook.

På forhånd tak

Hunter14
Avatar billede claes57 Ekspert
19. november 2015 - 09:24 #1
alle indstillinger / konti - scroll lidt ned til Mail, kalender og kontakter - der kan du administrere de mail-konti, du bruger til mail (klik på én, og du kan vælge administrer).
Avatar billede martens Guru
19. november 2015 - 09:24 #2
Tast MAIL i søgeboksen og vupti der vil komme et link op til din outlookprofil..
Avatar billede darkwader Juniormester
19. november 2015 - 09:52 #3
Kan ikke finde alle indstillinger
Når jeg trykker start->indstillinger kommer jeg ind en gruppe med 9 forskellige grupper af indstillinger.
Avatar billede poko1 Ekspert
19. november 2015 - 10:00 #4
Hvilken Office pakke kører du?
Avatar billede darkwader Juniormester
19. november 2015 - 10:10 #5
Jeg kører offices 2013

Men det er ikke under indstillinger til offices pakker jeg stiller spørgsmålet til.

Der er i windows 7 et i icon under kontrol panel der hedder mail. Her man gå ind og slettet profilen, hvis offices pakken opfører sig mærkeligt
Avatar billede poko1 Ekspert
19. november 2015 - 10:33 #6
Det må være mappen Post du tænker på ?
http://gratisupload.dk/f/8ui4d5bnz9/
Avatar billede claes57 Ekspert
19. november 2015 - 11:35 #7
Der er et besked-ikon i systembakken. klik på den, og der vil bla være ikon med tandhjul og 'alle indstillinger'.
Avatar billede darkwader Juniormester
20. november 2015 - 08:44 #8
Til poko1
Ja du har ret. Det mappen post jeg tænker på :-)

Og det er den jeg ikke kan finde.
Avatar billede poko1 Ekspert
20. november 2015 - 09:52 #9
Nu har jeg  Outlook 2010 men hvis de ligner hinanden må du kunne redigere herinde!
http://gratisupload.dk/f/8uihxuhih9/full