Avatar billede Fix2700 Nybegynder
22. november 2015 - 13:43 Der er 13 kommentarer

Min lille webshop

Hejsa

Jeg ville bare høre hvad i synes om vores lille webshop ? Ville i handle der ?

Venlig hilsen Ole
http://oejenvippeshoppen.dk/
Avatar billede claes57 Ekspert
22. november 2015 - 13:52 #1
nu er jeg næppe i målgruppen, så ingen handel - men ellers ser det ret ok ud. Jeg ville dog gerne have de sidste ting oversat (kontaktformularfelter, log in, 'you are here')
Og på forsiden viser du de overstregede priser, men ikke de reelle priser. Undgå helt overstregede priser, tak. Bare vis pris, og evt spar xx%.
Avatar billede ebea Ekspert
22. november 2015 - 14:00 #2
Som Claes i #1 skriver, så hører engelsk og dansk ikke sammen. Det viser blot at siden ikke er færdig, og kommer fra et Template design.

Og så er din betalingsløsning med Paypal, nok en noget dårlig løsning, selvom det er nemt. Men det er fåtallet af mennesker (contra betalingskort) som endnu har Paypal, og så er Paypal dyrt at bruge. Og da din målgruppe er meget snæver, så er spørgsmålet hvor mange som overhovedet vil kunne betale for varen, når eneste betalingsløsning er Paypal.
Avatar billede claes57 Ekspert
22. november 2015 - 16:13 #3
man kunne - vedr betaling - også bruge mobilepay (eller konkurrenter). Bare opret/sæt et telefonnummer. Jeg ville nok have en særlig firmatelefon til det.
Reelle kort-transaktioner er fortid i handler i denne størrelse - så ingen grund til at investere i løsninger den vej.
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2015 - 20:55 #4
Generelt set er shoppen okay, man bliver dog lidt forstyrret synes jeg af de store øjne på forsiden og den kæmpe skygge under er lidt malplaceret, ved heller ikke helt hvorfor man skal have den der you are here: .... tekst den virker ikke rigtig som om den passer ind.
Hvis man Scroller midt på siden og musen kommer hen over jeres kunstige øjenvippebanner, så kan man ikke scrolle mere, for så begynder den at arbejde med de produkter man kan klikke imellem der istedet for at gå længere ned på siden, det virker lidt tosset.
Jeg kan godt lide de her runde cirkler med information og produktvisningerne også i cirkler, men så kommer der sådan en kæmpe lyserød facebook knap, det bliver alt for meget.
Den sidste hvor man også lige kan vælge mellem nogen af produkterne i hvad der ligner footeren ville jeg fjerne, den er ikke rund som det andet og den passer overhoved ikke ind.
Faktisk synes jeg at noget af det der er i bundbaren passer ind, det ser ud til at være sat der for et eller andet sted skulle det jo være.

Jeg tænker det her er bedre overblik, uden alt for meget halløj, det er bare et hurtigt billede hvor jeg har fjernet det jeg ikke synes skal være der.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/9792377/oejenvipper-01.png
Avatar billede Fix2700 Nybegynder
24. november 2015 - 12:51 #5
Hej igen

Tak for jeres kommentarer.

Jeg har lyttet og tænkt lidt over det, og rettet lidt i shoppen. Det er lykkedes mig at oversætte alt engelsk til Dansk, i hvert fald alt som jeg kunne finde. Breadcrumbs´ene har det ikke lykkedes mig at fjerne endnu, emn jeg er enig i at de ikke gør noget godt for shoppen.

Jeg har ryddet op i footeren, desværre kan slideren med de firkantede billeder ikke fjernes, men jeg har lagt nogle runde i i stedet for, så de passer bedre ind.

Paypal er ikke optimalt det ved jeg, men noget nemmere at sætte op end at skulle til at oprette indløsnings aftaler osv. Desværre er det heller ikke så enkelt med Mobilpay, det kræver også indløsningsaftale, så det er det samme som hvis jeg vil tage imod betalingskort.

Øjnene for oven kan jeg nu meget godt lide, da de relaterer til hvad butikken sælger. Jeg har skiftet dem ud til nogen i farver, så der er lidt mere kolorit på siden.

Tak for jeres input, hvis i har mere er i velkomne til at lade mig høre..
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2015 - 15:11 #6
Det er et wordpress site, så hvis du virkelig bare vil fjerne de sidste ting som fx. breadcrumb kan du gøre to ting. Enten fjerne koden helt i templaten eller bare ud kommenterer den. Du kan også gøre det via css. så du laver en style der bare laver display: none på elementerne, kan evt. sætte important på hvis du vil være helt sikker

.bread_crumps {display:none !important;}
.footer_wrapper {display:none !important;}

Hvis du godt vil beholde footeren, så synes jeg bestemt du skal, fjerne kolonnen til venstre, så ringene/boblerne bliver centeret.
Avatar billede Fix2700 Nybegynder
24. november 2015 - 20:02 #7
mine brødkrummer ser sådan her ud:

.bread_crumps {display:block; text-align: right; width:960px; margin:24px auto 0px auto; /* padding:60px 0 12px 0; */ }
.bread_crumps a {color:#e84c3d;}
.bread_crumps a:hover {color:#484848;}

Kan jeg bare slette det, og så er de væk ?
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2015 - 20:33 #8
Nej for det er bare visningen, men du kan i den første block angive "none" istedet for "block" ved display så vil de forsvinde.
Avatar billede Fix2700 Nybegynder
24. november 2015 - 20:48 #9
Tak for det, så er krummerne væk..

Bobleslideren kan jeg godt leve med sidder til højre indtil videre.

Tak for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2015 - 21:06 #10
Den font der bruges på andet sæt øjne, altså hvor der står altid smukke øjenvipper.
Den ville jeg helt klart bruge på top billedet også og så droppe de lyserøde baggrunde på teksten, så find nogen billeder hvor man kan læse det som med andet billede uden at der er baggrund på, lav teksten alm, altså ikke bold, så vil det se meget bedre ud også bedst at der ikke bruges så mange forskellige fonttyper.
Avatar billede Fix2700 Nybegynder
24. november 2015 - 21:35 #11
Jeg kan desværre ikke vælge den samme font i toppen, men jeg har fundet den af de muligheder der er, som der kommer tættest på. Jeg har fjernet baggrunden og ændret farven på bogstaverne så de kan ses rimeligt tydeligt hen over billedet. Og du har ret, det er meget bedre end med baggrunden på bogstaverne.
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2015 - 22:11 #12
Du har da ændret fonten så vidt jeg kan se, hvorfor kan du ikke vælge den samme som bruges på det andet billede? Kan du kun vælge mellem nogen bestemte.
Du kan evt. sende mig et midlertidigt login til siden, så kan jeg se om jeg kan få det ændret, det ville være meget bedre tror jeg.
Avatar billede PureStyle Praktikant
26. november 2015 - 12:59 #13
Meget fin og indbydende side - og feminin som målgruppen 😜. Og ja jeg ville absolut handle her👍🏼. Måske en videoguide i hvordan man påfører vippernetrin for trin ville være en ide, især for nybegyndere. Og igen hvordan man tager dem af.

Birgitte