Avatar billede kischi Novice
23. november 2015 - 15:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Den trækker ikke hele ordre over i E-conomic fra prestashop

Hej Eksperter,

Jeg er ikke sikker på det her spørgsmål er opslået det rigtige sted.
Men jeg ved ikke hvor jeg ellers skulle ligge det.

Jeg har en prestashop, den er linket op til E-conomic.
Når der bliver foretaget en ordre kommer personen over i e-conomic systemet, men den sender ikke med hvilken varer der er købt og til hvilken pris.

Har det noget at gøre med varenummeret som ikke er det samme, eller er du nogle der ved hvordan jeg får dette til at virke?
Det er somom, den siger at prisen ikke matcher.

I shoppen er prisen 1199.90, men hvor henter den 0.00 fra, er der en måde jeg kan matche disse to på?

Når jeg fra ordrens admin i prestashop klikker transfer order står der dette:

mount 0.00 does not match 1199.90

Tak, jeg sætter pris på enhver form for hjælp.
Avatar billede expnet Seniormester
23. november 2015 - 16:44 #1
Jeg tror du skal igang med at kigge din kode igennem
Avatar billede kischi Novice
23. november 2015 - 17:59 #2
Hvad mener du?
Det er jo et E-conomic modul til prestashop.

Det har jo muligvis ikke noget med koden at gøre, men muligvis nogle indstillinger i modulet.

Men er ikke sikker.

Ved du hvor i koden jeg bør kigge, eller er det blot et gæt at jeg skal kigge et eller andet sted i koden.

Det var mere hvis der er andre som er stødt på lignende udfordringer, så kunne det jo være at vedkommende kunne give mig en idé om hvor jeg skal kigge.

Men ellers tak for hjælpen.
Avatar billede expnet Seniormester
24. november 2015 - 14:23 #3
Det jeg mener er hvis du ikke kan gør det via dit admin panel og evt det modul der installeret, så vil det være noget man skal kode sig ud af eller finde en der kan kode det
Avatar billede kischi Novice
25. november 2015 - 11:00 #4
Hej igen,

Tak for dit svar.

Jeg har fundet ud af det nu :)

Det var blot at i min E-conomic skulle jeg oprette et Element som hed Stk.
Så kunne jeg vælge dette i min konfiguration.

Og så virkede det.

Så det var nok meget godt at jeg ikke fik ændret i koden. ;)
Avatar billede expnet Seniormester
25. november 2015 - 15:39 #5
super