Avatar billede nora9000 Juniormester
25. november 2015 - 19:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Trådløs netværk virker ikke.

Hej:)
Jeg har en Acer Aspire V5 (jeg kører på windows 10) som ikke kan komme på mit private trådløse net. Jeg har haft computeren i lidt over et år.

I starten kunne den godt, men så hoppede den hele tiden af nettet. Det problem blev så løst ved at jeg "glemte" nettet, og så tilføjede det igen. Men ja, så i dag glemte jeg så nettet, og nu kan den ikke komme på. Den siger bare: "Kan ikke oprette forbindelse til dette netværk."
Min far og storebror, har helt fint trådløst net. Så det er ikke noget med routeren.

Jeg har prøvet indtil videre:
-Genstarte min computer.
-Genstarte routeren.
-prøvet at se om der er opdateringer til computeren.

Ja.. Denne her computer bruger jeg også i skolen, så håber i har en løsning på dette problem:)!

Jeg bruger kablet fra routeren til computeren lige for tiden.. Men den kan jeg jo ikke bruge oppe i skolen.

Så... mit gæt er at det er nået med min computer... Men så skal den jo til reparation, og vi bruger meget computeren på min skole.

Så hvis der er en anden udvej, må i meget gerne hjælpe mig..:)

(Går i folkeskole)
Avatar billede kurtba Ekspert
25. november 2015 - 23:33 #1
Det kunne måske være driveren til dit trådløse netværkskort, som er gået i udu.
Geninstaller driveren.
Eller gå i enhedshåndtering og fjern det trådløse netværkskort og genstart pc.
Den finder så selv driveren og geninstallerer den.
Avatar billede nora9000 Juniormester
05. januar 2016 - 10:24 #2
Okay tak

Lukker
Avatar billede kurtba Ekspert
05. januar 2016 - 22:52 #3
Du kan kun lukke ved at acceptere et svar.