Avatar billede Dansken Nybegynder
26. november 2015 - 13:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

AML regcleaner

Hej alle

Ny bruger her.
Har dog flere gange fundet hjælp her på siden.

For ca et par år siden holdt aml free regcleaner op med at virke.
Når jeg starter programmet op og trykker scan, går der 1 sek hvor det finder ca 4 ting og så kommer der er windows fejl meddelelse:
Programmet er hold op med at fungere
Luk program
Søg internettet for løsninger

At trykke søg internettet for løsninger gav som sædvanligt intet.

Har prøvet at geninstallere reg cleaner flere gange og søgt på nettet, men sjovt nok ikke fundet noget der bare ligner mit problem.
Har prøvet at få support fra AML men kan sjovt nok heller ikke submitte min besked: får en fejlmeddelelse med en masse underlige tegn og bogstaver også æøå tror jeg nok, men det er ikke noget problem, hvis nogen her kan hjælpe.

Har også prøvet mange af de programmer der tit bliver anbefalet herinde men intet har hjulpet

Min os installation er veel ca 5 1/2 år gammel.
Wim7 64bit og det kører ellers fint.
Kun en gang har der været en anden underlig ting; når jeg  trykkede på et link i et program feks, ccleaner men også andre programmer, så virkede det ikke.
Det gør det nu og hvorfor ved jeg ikke.

Men ang AML free reg cleaner problenet, nogen bud?

MVH.
Avatar billede Dansken Nybegynder
26. november 2015 - 13:18 #1
Hov forresten kan jeg redigere overskriften i mit spørgsmål nu?
Avatar billede Dansken Nybegynder
30. november 2015 - 14:54 #2
Rettelse:

Min OS installation er  ikke mere end 2 år gammel.
Havde lige glemt, jeg havde skiftet bundkort.

Kunne godt ønske noget hjælp, selvom det for mange ikke falder ind under ekspert hjælp.

Mvh
Avatar billede ebe Praktikant
30. november 2015 - 18:19 #3
Jeg har ingen løsning på dit problem, men generelt er der efter min erfaring ingen større gevinst at  hente ved at rense ud i registeringsdatabasen. Der er et hav af programmer som renser ud i registreringen, og det halve af dem gøre mere skade end gavn.

Så jeg ville tage den helt rolig hvis jeg ikke havde andre problemer, så som at computeren er blevet langsomt eller hakker osv.. og så ville jeg søge andre steder,ikke i registreringsdatabasen..

Prøv at hojreklikke programmet og køre det som administrator, det kan være windows lukker for adgang til registreringen, du har ikke skrevet hvilket operativsystem du kører.

Men mit råd er, glem det, hvis computeren ellers kører fint.
Avatar billede Dansken Nybegynder
30. november 2015 - 19:25 #4
Hej ebe
Ja der er jo delte meninger ang. registrerings databasen.
Personligt kan jeg godt mærke computeren forbliver frisk, når der bliver ryddet op i registrerings databasen. Andre vil nok sige, det er ren placebo.
Jeg defrakterer også og laver diskoprydning, og er af den opfattelse, at nu mindre ting der ligger, der ikke skal bruges, nu hurtigere kan der feks søges og virusscannes osv
Aml regcleaner har jo også flere funktioner end oprydning af registrerings databasen.
Ved godt der er et hav af disse programmer, men har egentligt kun gode erfaringer med ccleaner, aml regcleaner og revo uninstaller pro.

Har prøvet at højreklikke men det hjalp desværre ikke.

Mit operativsystem er Windows7 64bit.
Troede jeg havde skrevet det, men kan godt se, det var noget vås, jeg fik skrevet.

Kan da godt være jeg tager dit råd og glemmer det, men det vil sgu nok ligge og spøge i baghovedet. Sådan er det når man er nysgerrig af natur ;-)
Tak for feedbacken
Avatar billede Dansken Nybegynder
25. januar 2016 - 06:05 #5
Ja, så er problemet løst.
Eller d.v.s jeg har geninstalleret win7 og nu kører det.
Fandt desværre  ikke ud af, hvad der gjorde at lige præcis AML regcleaner ikke virkede.
Vil lige sige: AML er et rigtigt godt program for mig.
Ved godt mange af sådanne programmer, skal men være forsigtig med at bruge, men min kammerat og jeg har brugt det i årevis og har kun oplevet en ting, det gjorde forkert.
Hvis man har nvidia gfx driver på, skal man lave nogle undtagelser i AML regcleaner, ellers forsvinder nvidia kontrolpanel, og man skal installere gfx driveren igen, for at få kontrolpanelet tilbage i højreklik.
Ellers kører jeg det bare default og det er efter min klare overbevisning,(modsat andres overbevisning) med til at holde min pc lige så frisk oh hurtig som da win blev installeret.
Har da også gennem tiden, brugt det til at "redde" vildt sløve pc'er, i kombination med bla. Ccleaner (der aldrig har ødelagt noget for mig eller nogen jeg kender)