Avatar billede Carnac Forsker
28. november 2015 - 15:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søger en god billig bærbar / laptop allround

Hej jeg søger en god og billig allround laptop til max 2500 kr.

Jeg tænker på:
1: Min. 15" skærm, da jeg synes mindre er for gnidret.
2: 4 GB RAM, da den gerne skal kunne spille Skyrim på et fornuftigt niveau.
3: Min. 64 GB SSD, da jeg elsker den hurtige opstart på SSD-computere.
4: 4 celler batterier, eller noget der kan holde strøm i 6 timer.

Den behøver ikke være specielt avanceret, men jeg værdsætter hurtig opstart, god batteri-tid og så skal den kunne spille spil som Skyrim med grafik på højeste niveau.

Her ifm. åbningen af Powerbutikkerne, Elgiganten i Herlev, Black Friday osv. har der været mange tilbud på billige laptops under 2500 kr. Men jeg synes altid de mangler ét af punkterne i ovenstående.

Så har de måske 8 GB RAM og 1000 GB alm. harddisk, men kun 2 celler batterier og ingen SSD. Ellers har de SSD men kun 2 GB RAM osv osv.

Er der nogle der kender en laptop der opfylder ovenstående krav? Eller det er måske bare helt umuligt at opdrive til under 2500 kr?

Jeg vil helst ikke ofre mere end 2500 kr, da det er begrænset hvor meget jeg bruger en bærbar, men den er meget rar hvis man skal med toget og slå tiden ihjel.

Jeg har ikke så meget forstand på computere, derfor kigger jeg primært hos Elgiganten, Power og Bilka. Men jeg tænkte om den laptop jeg søger efter med ovenstående minimumskrav måske findes et eller andet sted derude på de mere specialiserede computer-netbutikker?
Avatar billede ebe Praktikant
28. november 2015 - 17:17 #1
skal du ikke kigge lidt på grafikkortet også?  http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:System_Requirements
Avatar billede Carnac Forsker
13. december 2015 - 22:28 #2
Lukket
Avatar billede Carnac Forsker
13. december 2015 - 22:28 #3
Lukket