Avatar billede chairhandlerz Nybegynder
28. november 2015 - 22:29 Der er 6 kommentarer

Sort skærm med synlig mus

Jeg har en HP pavillon med Windows 10.
Når jeg starter den, tænder den som normalt med windows logo men det tage mere end 5 minutter før den går videre, når den så endelig går videre er der bare en sort skærm hvor man kun kam se musen, alle lysene på tastaturet virker. F8 (fejlsikrettilstand) virker ikke.

Jeg håber der er en der kan hjælpe, da jeg ikke er et geni til computere. Tak på forhånd
Avatar billede ebe Praktikant
28. november 2015 - 23:19 #1
jeg har set nogle clips på youtube, prøv forskellige f-taster under opstart for at komme i recovery mode. derfra kan du reparere. det er sansynligvis update KB3097877 som er skyld i det.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. november 2015 - 11:26 #2
Har du en dvd med Windows 10?
Hvis du har kunne du forsøge punktet "reparer computer"
Avatar billede chairhandlerz Nybegynder
29. november 2015 - 11:35 #3
Det har jeg desværre ikke
Avatar billede ebe Praktikant
29. november 2015 - 11:40 #4
Avatar billede ebe Praktikant
29. november 2015 - 11:40 #5
du er ikke den eneste som har problemet efter windows kiksede update
Avatar billede 220661 Ekspert
29. november 2015 - 12:00 #6
Har du prøvet at trykke på Windows flag taste+P nogle gange?