Avatar billede Dolph2014 Praktikant
02. december 2015 - 22:55 Der er 5 kommentarer

Overførsel af billeder fra Ipad 1 til PC

Jeg er i den situation, at jeg har fyldt min Ipad 1 med billeder og brugt skyen. Nu vil jeg gerne flytte billederne til min pc, alternativt til ekstern harddisk, men jeg ved ikke hvordan?

Der er helt sikkert en nørd derude, der har løsningen?

Den uøvede bruger
Avatar billede Blueeyez Mester
02. december 2015 - 23:13 #1
Du kan bruge itunes hvis du har Windows eller Mac..
Avatar billede claes57 Ekspert
03. december 2015 - 09:10 #2
du kan også have icloud installeret på pc. Så klikker man på ikonet i systembakken og vælger 'hent fotografier' - de kommer så i mappen Billeder i en icloud-fotos undermappe.
http://www.apple.com/dk/icloud/setup/pc.html
Avatar billede Dolph2014 Praktikant
12. april 2016 - 10:21 #3
Tak for tippet, som for mig var meget værd.
Avatar billede Dolph2014 Praktikant
15. maj 2016 - 19:51 #4
Kære Eksperten
Jeg er ikke helt med. Problemer er løst, og jef har rost bidragyderne.
HVad mere forventes der af mig
Avatar billede claes57 Ekspert
15. maj 2016 - 21:19 #5
Ud for svar #3 af 12 april kan du klikke på accepter svar som løsning (eller noget i den stil). Gør det, og spg lukkes. Så beholder du point, da ingen andre har ville have dem, og du har lidt i banken til en anden gang.