Avatar billede jenslund Juniormester
05. december 2015 - 17:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kaspersky væk?

Hej

Jeg skal have aktiveret en ny Kaspersky licens.

Jeg kan ikke finde ikon eller noget sted jeg kan tilgå kaspersky.
Under Programmer ligger en folder Kaspersky Lab, men jeg kan ikke finde en fil, så jeg kan eksekvere programmet derfra.

Hvad gør jeg?

VH Jens
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2015 - 08:14 #1
Avatar billede jenslund Juniormester
06. december 2015 - 11:45 #2
Hej

Tak for svar.
Mit problem er imidlertid, at jeg slet ikke kan tilgå hovedmenuen i Kaspersky.

Der er ingen ikoner noget sted og jeg kan ikke finde en eksekver-bar fil, der giver mening i programfolderen.

Jeg prøvede i går at installere en anden Kaspersky, men det får jeg ikke lov til, da der allerede ligger en.

Jeg skal bare have indtastet en ny licensnøgle og sikre mig at programmet overhovedet kører - men det kan jeg ikke komme til.

Jens
Avatar billede jenslund Juniormester
06. december 2015 - 15:14 #3
Hej igen

Løsningen; jeg så flere havde haft problemer med Kaspersky efter at have opdateret til W10.

Så jeg fulgte en guide her: http://winaero.com/blog/disable-or-enable-windows-defender-in-windows-10/
1. Slog Windows Defender fra
2. Downloadede og installerede Kaspersky igen
3. Tog ny licens i brug

VH Jens