Avatar billede ThomasRic Nybegynder
15. december 2015 - 10:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

NAS ikke klar under boot

Når jeg booter den ene af mine computere, kan den ikke finde mine netværksdrive. Jeg skal manuelt ind i "denne computer" og klikke på dem, før de er tilgængelige. Det giver nogle problemer efter remote restart. Ved boot af den anden computer, er alt i orden.
Er der en løsning på det problem?
Jeg har tænkt, om det ville hjælpe at lave et delay, inden computeren scanner netværket. Hvordan gør jeg i givet fald det?
Avatar billede ThomasRic Nybegynder
03. marts 2016 - 10:29 #1
Er det for eksempel muligt at ændre på timeout i Windows?
Avatar billede ThomasRic Nybegynder
18. marts 2016 - 10:26 #2
er der nogen, der stadig bruger "Eksperten"?
Nå, det ser ikke sådan ud :-(
Avatar billede ThomasRic Nybegynder
02. maj 2016 - 08:28 #3
Lukkes
Avatar billede ThomasRic Nybegynder
02. maj 2016 - 08:29 #4
Øv!