Avatar billede hans01 Nybegynder
02. januar 2016 - 06:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

placering af popup boks

jeg har lidt problemer med at få min popup boks, til at placere sig øverst. Nu ligge den bag logoet.

ligger på http://www.sneppegaarden.com/

hvis der er nogen med en ide.
Avatar billede stjans Guru
02. januar 2016 - 08:24 #1
Hvis det er den under opbygning, så ligger den "øverst".

Et godt råd: Jeg synes du skal deaktivere "musescroll" på dit kort nederst - ellers en flot side :-)
Avatar billede hans01 Nybegynder
02. januar 2016 - 09:48 #2
hej stjans, jo det er den der under opbygning, jeg har testet i 3 browsere og her ligger logo ovenpå min info boks..

mht musescroll så mener jeg ikke jeg har mousescroll på nogen elementer, kan du ikke lige specificere?

og mange tak for rosen, det lugner på sådan en dag..
Avatar billede stjans Guru
02. januar 2016 - 10:45 #3
Hej igen.

Når jeg åbner siden i chrome, så ligger der en popup boks foran der oplyser at siden er under opbygning. Den kan jeg så deaktivere/krydse væk - er det den, som du mener.

Jeg mener kortet nederst, hvor du viser placeringen. når du scroller med musen nederst på siden, så minimerer/maksimerer du kortet - i stedet for at scrolle videre :-)

Selv tak :-)
Avatar billede keysersoze Guru
02. januar 2016 - 12:33 #4
Sørg for at din popup har højere z-index end dit logo - lige nu har de det samme, nemlig 9999.
Avatar billede hans01 Nybegynder
03. januar 2016 - 07:03 #5
du havde ret keyser, tusind tak og godt nytår til alle