Avatar billede erhanseo Nybegynder
09. januar 2016 - 13:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Vurdering på hjemmeside wordpress

Kære Læser,

Jeg kunne godt tænke mig at få nogle input mht. grafiks opsætning samt den opsætning af header footer og widgets som figurer på højre side.
Jeg har lige købt modulet wpml til at oversætte og samt integrerer seo delen.
Dog mangler jeg input fra jer, hvordan jeg kunne gøre siden mere interessant, for at få kundens tid mere end 2 minutter.
Eller et medlemsskab.
Farverne?
Font?
Logo?
Service?

Og her til sidst linker jeg på siden så i kan se hvordan det ser ud
http://iwc-r1.com/Trendkey/

Jeg ser frem til at høre fra jer, god weekend.

Med venlig hilsen

Erhan Cavdar
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2016 - 21:14 #1
Jeg synes som sådan at konceptet er fint, selvom der ikke er brugt så mange farver er det meget pang agtigt at benytte så meget rød og orange efter min smag. Men siden fungerer og virke hurtig og overskuelig.

Hvis vi tager den fra toppen:

Den øverste menu bjælke giver utrolig meget information som ikke er vigtigt for selve det at sælge urer, man kan vælge valuta og sprog, måske fint nok, men ikke så vigtigt at det skal ligge lige der, jeg ville smide dette ned i footeren eller som en indstilling eller noget. Samtidig er det lidt tosset at bruge så meget plads til sprog valg, det ligner du/I har fjernet selve navnet på sproget.

Logoet giver ikke mening for mig, jo der er visere som et ur, men selve navnet trend key, hvad er det, hvorfor hedder shoppen det.

Top menuen, som egentlig ikke giver noget information, der er ikke noget sted at gå hen, altså ingen andre sider end shop sider og forsiden, den tager meget plads uden at give noget til brugerne. Så kan man søge som er fint nok, men den funktion kunne lige så godt ligge et andet sted, når nu vi er ved søg så er det svært at se den grå søge tekst på den orange baggrund og det hjælper ikke meget at den bliver hvid når man skriver noget.

Hero feltet er kæmpe stort, med et meget stort bilelde af et ur, men teksten er derimod meget lille i forhold til billedet, der er noget galt, det ser ihvertfald forkert ud.

De tre bokse ville jeg fjerne, faktisk ville jeg ligge de kategorier op i menuen hvis du beholder den.

Resten af siden er rigtig pæn og gør egentlig det der er vigtigst at præsenterer det der sælges på en god måde, fint struktureret og til at overskue.
Jeg ville lade knapperne "wishlist" og "view" fade frem istedet for at folde ud fra meget sammenpresset til fuld visning, det er ikke så pæn en fremtoning.

footeren er også fin, men jeg ville flytte kontakt hen som det sidste punkt og så virker det underligt at det er de samme tre menupunkter under hver ting i footeren, det ville jeg nok gøre noget ved :)

Facebook float knappen og pop ud i højre side er mega irriterende, den er også kæmpe stor, den ville jeg ligge et mere diskret sted og så bare som en like knap eller link til facebook som den der er i footeren.
Avatar billede erhanseo Nybegynder
11. januar 2016 - 09:59 #2
Hejsa spacemaninc,

Tak for dine svar.

Jeg ville ikke kalde det prangfarvet, men derimod en målgruppe jeg gerne vil ramme.
Jeg ville helst gerne brug brune farver, dog har jeg tænkt på det ville være mere ungdommeligt med rød, her tænker jeg på mere porne du ved.

Trend står for noget der sætter trenden, derfor ville jeg ramme en gruppe trendsættere og nøglen den findes høs os. Da varerne er meget trendy stilet varegruppe kun varemærker, syntes jeg ordet trendkey kunne passe fint ind.

Mht logo'et synes jeg ellers der blev brugt meget tid på, hvordan ville du forestille dig den så ud?
java script:%20void(0);
Jeg synes nemlig facebook widgethen er super god anderledes og fængende.

Jeg skal nok ellers kigge på de foreskellige ting du har nævnt.

Endnu engang tak, er du velkommen til at skrive mere.
Avatar billede PureStyle Praktikant
14. januar 2016 - 13:34 #3
Hej Erhan.
Flot og funktionel side, dog bryder mig ikke om dit farvevalg, farverne virker kedelige og gammeldags på mig. Det gør, at siden kommer til at fremstå lidt trist. Farven får mig til at tænke på husenes træværk i svenskrød fra 70´erne.

Men som sagt fungerer siden fint, og det er nemt at navigere rundt.

På dine udsalgsvarer bør både før og nu-prisen figurere på forsiden.

Jeg mangler noget om "Om os",  - det er vigtigt, og har noget med troværdighed at gøre, kunden vil vide, hvem det er han/hun handler med - gerne med billede.

Held og lykke med projektet!!
Avatar billede erhanseo Nybegynder
14. januar 2016 - 13:45 #4
Hej Purestyle,

Tak for det.

Jeg er meget positivt over dine indput og vil tage det til mig, men siden er som sagt slet ikke nået dertil hvor jeg skulle kigge på om os osv....jeg er igang med opsætning af søge kategorier.

Mht. Farvevalg, det undrer mig virkelig meget hvorfor du tænker det, hvad kunne du forestille dig af farver ?
Mere mørke, over i brun / rød måske?

Endnu engang tak for dit input.

Mvh
Erhan
Avatar billede PureStyle Praktikant
14. januar 2016 - 16:03 #5
Ja, jeg tænker mere over i de brune farver, de signalerer design og kvalitet - efter min mening, men det er jo vigtigt, at du selv er tilfreds !!
Sorte/hvide farver kunne også være en mulighed.
Avatar billede erhanseo Nybegynder
14. januar 2016 - 20:27 #6
Hejsa drenge,

Jeg har tænkt mere over de farver da i nævnte det, men ideen var i starten at det skulle ligne et holds farver, men at give andre nuancer skader ikke, så jeg besluttede mig for at ændre navn samt farve til en anden idag, i meget velkommen til at kommentere på det hvis det er. Jeg har skiftet farver samt banner og logo ud. tjek det ud : http://iwc-r1.com/Trendkey/
Avatar billede PureStyle Praktikant
15. januar 2016 - 12:29 #7
wauw side giver nu et helt andet indtryk. Den anden virkede tung og trist, og det var ikke her man havde lyst til at handle.
De to gennemgående farver (gul og grå) klæder hinanden godt og siden virker nu mere indbydende og udstråler energi, kvalitet, engagement og professionalisme - perfekt efter MIN mening !!!
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2016 - 22:46 #8
Ja det giver et helt andet udtryk for siden, synes gul og grå går godt i spænd, men det bliver dog meget gråt i gråt omkring footeren. Det er dog bedre logo og farver helt godt efter min mening også :)
Avatar billede erhanseo Nybegynder
16. januar 2016 - 16:28 #9
tusind tak for kommentarerne, jeg afslutter den her.

Mvh
Erhan