Avatar billede hans01 Nybegynder
12. januar 2016 - 05:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

div vil ikke presses under ovenstående div.

Så har jeg brug for hjælp igen, På min nye side http://www.sneppegaarden.com/ under menu punktet "priser" har jeg en 3 kolonne layout, pakket ind i en kontainer div.

Hvis jeg ser siden i mobil størrelse, opfører denne div. sig underligt. de 3 koloner kollapser (men ikke hele vejen ) og den underliggende div (ekstra) glider op.

Jeg syntes jeg har prøvet alt, men har en mistanke om det kan være den display:flex jeg har i kontainer div?

Er der nogen med en ide?
Avatar billede hans01 Nybegynder
14. januar 2016 - 03:37 #1
ingen forslag? suk!
Avatar billede thomas Praktikant
17. januar 2016 - 00:03 #2
Problemet er at der er max-height på .col1

Det ser ud til at alle tre har samme problem da informationen ikke vises efter priset. Måske er det tanken men virker mærkeligt at gemme "vigtig" information om tjenster der skal sælges.

Om tanken er at gemme information kan du sætte float: left; og background-color: white (eller anden farve) på .ekstra

Ser ud til at du har en del små ting at arbejde på generelt. Held og lykke!
Avatar billede hans01 Nybegynder
21. januar 2016 - 06:01 #3
har du nedlagt din profil Hoshts?
Avatar billede thomas Praktikant
21. januar 2016 - 07:42 #4
Nej. Det er bare eksperten der er mærkelig. :)
Avatar billede hans01 Nybegynder
21. januar 2016 - 10:20 #5
Ok, fint, kan du så ikke smide et svar, og tusind tak for hjælpen. jeg havde fuldstændigt kigget mig skævt til problemet.
Avatar billede thomas Praktikant
22. januar 2016 - 03:07 #6
Det kan jeg godt.

Se #2