Avatar billede erikjoerg Praktikant
18. januar 2016 - 10:17 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Windows 10 kræver pludseligt proxi settings

Jeg har i den sidste haft problemer med at komme på nettet. Den siger at det ikke er muligt at komme på nettet da der ikke kan oprettes forbindelse til proxy serveren. Jeg har ikke på noget tidspunk bedt om denne forbindelse. Problemer er som regel kommet efter en automatisk opdatering

Mvh
Erik
Avatar billede claes57 Ekspert
18. januar 2016 - 10:53 #1
klik i start, indstillinger, netværk og internet.
gå ned til proxy, der skal automatisk registrering af indstillinger være sat til - alt andet der skal være slået fra.
Og så skal du måske rense maskinen med adwcleaner og malwarebytes.
Avatar billede chalde Seniormester
18. januar 2016 - 11:53 #2
gå ned til proxy, der skal automatisk registrering af indstillinger være sat til - alt andet der skal være slået fra.
Standard er disabled. Ellers forventer Windows at DHCP-server smider en DHCPINFORM med option 252 til PAC.
Avatar billede erikjoerg Praktikant
18. januar 2016 - 12:54 #3
Hvor finder jeg standard som nævner
Mvh
Erik
Avatar billede erikjoerg Praktikant
18. januar 2016 - 12:55 #4
Skulle være som du nævner
Erik
Avatar billede claes57 Ekspert
18. januar 2016 - 14:30 #5
standard er 'den normale indstilling'
Så i 'automatisk registrering af indstillinger' slå den fra (hvis alt andet er slået fra i vinduet, så er det lige meget, om den er til eller fra)
Avatar billede erikjoerg Praktikant
18. januar 2016 - 18:10 #6
Det er simpelthen ligemeget hvad jeg gør den bliver med at gå i proxy har også renset computerne
Hvad gør jeg???? Er der nogen der har oplevet samme problem???
Avatar billede poko1 Ekspert
18. januar 2016 - 21:11 #7
Har du været herinde? Tryk på tasterne Windows+I
http://web.gratisupload.dk/f/8uxe5geh89/
Avatar billede erikjoerg Praktikant
02. februar 2016 - 15:29 #8
Hej jeg har måtte lave en genoprettelse så nu er det ok
men tak for hjælpen