Avatar billede Christina-mie Nybegynder
23. januar 2016 - 16:25 Der er 2 kommentarer

Test af kampagne

Hej alle I eksperter :)

Det er sådan, at jeg står og mangle nogle respondenter til at teste en kampagne, så jeg håber virkelig, at der er en venlig sjæl eller to herinde, der gider bruge 2-3 min. af deres tid på at svare på et par enkelte spørgsmål.

https://da.surveymonkey.com/r/M3QGKDZ

Jeg mangler primært svar fra mænd, så derfor jeg poster herinde, da jeg har en forventning om, at de fleste brugere af denne site er mænd;) (eventuelle kvinder er selvfølgelig også meget mere end velkomne til at svare på spørgeskemaet).

På forhånd mange gange tak.

Mange hilsner, Christina
Avatar billede Christina-mie Nybegynder
23. januar 2016 - 17:25 #1
PS. Jeg glemte lige at notere, at det er til brug i min afhandling.
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2016 - 21:39 #2
Hej Christina & Mie

Jeg har svaret på jeres skema, normalt er jeg med i to webbaseret survey systemer, som løbende sender spørgeskemaer og undersøgelser min vej. Jeg synes der mangler noget data for at denne undersøgelse vil give et reelt billede, da den ikke stiller nogen spørgsmål til hvem jeg er andet end mit køn og alder. Jeg vil ikke give penge til denne kampagne, men det er ikke pga. kampagnen som sådan, det er fordi jeg i forvejen støtter Red Barnet fast hver måned.

Men jeg ønsker jer held og lykke med opgaven og besvarelserne.

Vh
Ole Jørgensen