Avatar billede r-larsen Praktikant
25. januar 2016 - 23:35 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke finde Stones Webwriter

Jeg ville gerne downloade den gamle editor Stones Webwriter, men jeg bliver spammet med alt muligt malware fra de hjemmesider som tilsyneladende tilbyder downloading af programmet.
Kan nogen hjælpe mig?

Mvh r-larsen
Avatar billede ebea Ekspert
25. januar 2016 - 23:49 #1
her skulle det kunne lade sig gøre, uden (forhåbentlig) at blive spammet med alt snavs.

http://stones-webwriter.softwareandgames.com/download#cuerpo_cabecera
Avatar billede r-larsen Praktikant
26. januar 2016 - 00:12 #2
Nix - alt muligt lort følger med!

Men tak for svaret!

Mvh r-larsen
Avatar billede cht22 Professor
26. januar 2016 - 00:34 #3
Avatar billede cht22 Professor
26. januar 2016 - 00:43 #4
Den kan ikke bruges. Det ser ud til at være en download-manager fyldt med malware.
Avatar billede stone Forsker
26. januar 2016 - 01:15 #5
Avatar billede stone Forsker
26. januar 2016 - 01:24 #6
Avatar billede stone Forsker
26. januar 2016 - 01:34 #7
Når der kommer en registrering så trykker man bare på Cancel så kan man bruge programmet alligevel.
Avatar billede r-larsen Praktikant
26. januar 2016 - 18:23 #8
Nej, jeg for en meddelelse på skærmen: "Error creating registry key: Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uinstall\Stone´s Webwriter 3.5.2e_is1"

Og så kommer jeg ikke længere!

Men takker for at nogen forsøger at hjælpe!

Mvh r-larsen
Avatar billede ebea Ekspert
26. januar 2016 - 18:42 #9
"8 - Den fejl, ligner noget af, at du har en tidligere version liggende, som den nye version ikke kan fjerne, før installering af den nye version.

Så prøv at fjerne den gamle version, før at du installere en ny version.
Avatar billede r-larsen Praktikant
26. januar 2016 - 21:57 #10
Tak til ebea, jeg tror du har ret!

Men hvordan finder jeg den? Tilsyneladende er der ikke noget at finde i "programmer" (kontrolpanelet).

Mvh Rune
Avatar billede ebea Ekspert
26. januar 2016 - 22:18 #11
Den nye installation har formentlig fjernet programmet fra listen over programmer, men installationen kan stadig finde info i din registreringsdatabase.
Jeg ved ikke hvor meget du er inde i at søge i din reg. base. Men det er nok vejen, for at få fjernet resterne fra en gammel installation.
Avatar billede r-larsen Praktikant
28. januar 2016 - 08:46 #12
Jeg takker for hjælpen!

Jeg tror at jeg opgiver projektet, indtil videre. Min PC trænger vist alligevel til at blive formateret.

Mvh r-larsen
Avatar billede r-larsen Praktikant
28. januar 2016 - 08:49 #13
Undskyld! Nu fik jeg vist tildelt mig selv point - det var jo ikke meningen!

Mvh Rune