Avatar billede AnneB21 Novice
27. januar 2016 - 09:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ruteplan

Hej

Jeg skal lave en ruteplan med flere destinationer. Jeg har prøvet at lave det på på google maps, men kan kun taste 2 destinationer ind. Jeg kan ikke tilføje flere destinationer - jeg har prøvet, men "plusset" er ikke klikbar. Jeg kan ikke lave ruteplanen på krak, da det er ruter i Tyskland.

Jeg har også prøvet i forskellige browsere, men det virker ikke. Jeg har en mac computer, men ved ikke om det har nogen betydning?

Håber, der er en der kan hjælpe mig?

Hvis der er en, der er rigtig god, vil jeg gerne vide, om det er muligt, at lave flere forskellige ruteplaner på samme kort - evt. med forskellige farver?
Avatar billede milter Ekspert
27. januar 2016 - 11:53 #1
Hvad med den her:

http://www.viamichelin.com/

Forøvrigt, på min PC har jeg ingen problemer med at indtaste masser af destinationer i Google Maps.
Avatar billede buddy45 Juniormester
27. januar 2016 - 16:47 #2
I Google Maps skal du indsætte start og stop destination og derefter højreklikke ruten på kortet for at 'tilføje destinationer'.
Avatar billede AnneB21 Novice
27. januar 2016 - 20:56 #3
buddy45: Tak for det. Det virker.
Avatar billede buddy45 Juniormester
27. januar 2016 - 21:45 #4
Alletiders :)
Læg evt. selv et svar og accepter det for at lukke opgaven.
Avatar billede AnneB21 Novice
28. januar 2016 - 08:09 #5
:)