Avatar billede frem-ad Professor
27. januar 2016 - 18:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

2 spørgsmål: kanter og centrer tekst

Hej
2 ting med Word 2013 jeg ikke lige kan finde løsning på håber i kan hjælpe:

1: når jeg vil sætte en kant rundt kan jeg ikke finde nogen med den rigtige figur/mønster, jeg kan ikke umildtbart se adgang til Microsoft arkiv, som jeg kan med skabeloner og andre ting, kan det passe, at der kun er det lille antal?

2: Hvordan er det jeg centrere teksten midt på arket når det er TOP og BUND, side er jo ikke noget problem, men der lige langt fra toppen og bunden?
Avatar billede supertekst Ekspert
29. januar 2016 - 13:53 #1
Anvender 2016:

1) Design / Kanter og Skygger / Brugerdefineret / Grafik

2) Indsæt / Tekstfelt + Markeret / Layout / Juster / Centrer Vandret og Lodret
Avatar billede frem-ad Professor
29. januar 2016 - 16:41 #2
1 det giver ikke flere end, de der er forkodet, men det jeg efterlyste var et online samling, som vi kender bla. fra skabeloner, eller man selv vil lave en.

2: den kan jeg bare ikke finde.
Avatar billede frem-ad Professor
02. februar 2016 - 18:05 #3
Der kom ikke et brugbart svar, så derfor lukkes