Avatar billede Tri-noer Nybegynder
30. januar 2016 - 15:23 Der er 1 kommentar

Bærbar computer til gopro

Hejsa.
Jeg er på udkig efter en bærbar computer til redigering af gopro videoer. Jeg har 7000kr. at gøre godt med. Jeg ved at bærbar og høj ydeevne ikke altid harmonere, men jeg sejler meget og det er primært på båden goproen bliver brugt, derfor skal computeren også kunne tages med der.
Jeg har været på goproen hjemmeside, og kigge hvad de anbefaler af hardware. Men jeg ved ikke om det er nok at gå efter en computer der opfylder disse betingelser eller om man kan få noget som er bedre for et max beløb på 7000 kr.
Computeren må gerne kunne købes i en fysisk butik, Elgiganten, power ect.
Håber der er nogen som kan komme med input.
Avatar billede claes57 Ekspert
30. januar 2016 - 15:42 #1
jeg ville gå efter min 15" skærm i full-hd, grafikkort med egen ram (1-2gb), maskine med min 6 gb ram, ssd disk (du kan have en separat 2½" disk på 1tb til 'filmlager', og så arbejde på en maskine med 256gb ssd).

Du måtte da gerne skrive, hvad gopro selv anbefaler - ellers skal alle selv ind på deres side og se efter. Det gider jeg fx ikke.