Avatar billede thomzendk Novice
31. januar 2016 - 21:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Modtager ikke alle emails...

Hejsa!

Jeg har et webdomæne ved yayhosting.dk hvor jeg har min email adresse.. -For at samle det hele, så har jeg sat min gmail til at hente mails fra yayhosting, og ligge det på gmail som imap... Det er skide genialt...

Bortset fra jeg har opdaget et lille issue...

Jeg kan ikke modtage emails fra min far (som også har en email ved samme domæne som jeg har), mor har også email der, og det er ingen problem..

Jeg har lige fået ny arbejdsgiver, deres kontrakt blev sendt på min email, og den blev modtaget uden problemer...
Lønsedlen er sendt til samme email, men er ikke modtaget...

Jeg har været inde og kigge i alt hvad der hedder spam/uønsket, og søge som en gal for at se om det blot er endt et sjovt sted, men der er ingen spor...
På min yayhosting email har jeg også lige været inde og se om der var nogle filtre eller lign, men der er intet aktivt, så alt burde blive styret af min gmail....

-Er der en der har et godt bud på hvorfor pokker jeg misser nogle?

Synes jeg har googlet som en gal uden en løsning, derfor udlodder jeg 60 points! :)
Avatar billede moddi100 Seniormester
31. januar 2016 - 23:09 #1
Prøv at tage kontakt til yayhosting, eftersom mails bliver væk hos dem, må det være dem, der kan svare på hvorfor. Sandsynligvis er det et aggresivt spamfilter, der hindrer mails i overhovedet at nå frem til din indbakke.
Avatar billede thomzendk Novice
04. februar 2016 - 21:51 #2
Du har sku fuldstændig ret...

Det var fordi min navneserver ikke var skiftet da mlhosting overgik til yayhosting... ;)

-Gider du lave et svar, så får jeg lige skudt lidt point efter dig :)
Avatar billede moddi100 Seniormester
04. februar 2016 - 22:09 #3
Man kan jo være heldig at ramme rigtigt en gang imellem ;)
Avatar billede moddi100 Seniormester
04. februar 2016 - 22:09 #4
Svar!