Avatar billede kaffekanden Mester
02. februar 2016 - 15:49 Der er 5 løsninger

oversættelse program

Hej eksperter
er der nogle der ved om man kan få et oversættelse program til Mac
der kan oversætte de programmer man har installet fx hvis man har et program på engelsk
som kan oversætte det til dansk om der findes det?
Avatar billede kurtba Ekspert
02. februar 2016 - 22:18 #1
Findes ikke. Den tekst som er inde i et program er programmeret, og det er således hele programmeringen, som skal ændres.
Så det kan ikke lade sig gøre.
Avatar billede MADOlsen Forsker
03. februar 2016 - 15:03 #2
Avatar billede kaffekanden Mester
20. marts 2016 - 20:23 #3
Har fundet svar
Avatar billede kaffekanden Mester
20. marts 2016 - 20:23 #4
Har fundet svar
Avatar billede kurtba Ekspert
20. marts 2016 - 22:07 #5
Når nu du er så dygtig, at du har fundet en løsning som er point værd, så burde du i det mindste skrive, hvad løsningen var, så andre måske også kan bruge den.