Avatar billede Jst1987 Nybegynder
04. februar 2016 - 13:53 Der er 3 kommentarer

iPad 2 - dårligt køb nu?

Hej eksperter,

Jeg overvejer kraftigt at købe en iPad 2 i dag eller i morgen, men qua iPad 3 forventes lanceret i marts er prisen måske ikke faldet tilstrækkeligt til at det er en fornuftig handel.

Jeg har ikke behov for en iPad 3 så uanset hvad, skal jeg have en iPad 2. Men tror i, at prisen på en iPad 2 vil falde yderligere, når iPad 3 er lanceret?

Pt. koster en iPad 2 ca. 4.100 kr.

Mvh
Jst
Avatar billede claes57 Ekspert
04. februar 2016 - 13:54 #1
apple regulerer priser når ipad3 lanceres, og ikke et minut før.
Avatar billede Jst1987 Nybegynder
04. februar 2016 - 14:02 #2
Men vil der være noget at spare ift. prisen nu vurderer du?

Ved det er svært at sige noget om, men hvis jeg lod det være total op til din viden, hvad tænker du så?
Avatar billede claes57 Ekspert
04. februar 2016 - 15:19 #3
Jeg ville se på - hvis det nu skal være hurtigt - en mini 4 med 128gb. Det er samme pris som iPad 2, men en bedre maskine med mere plads.