Avatar billede mrtoy Praktikant
04. februar 2016 - 20:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

lyd kabel

Hej i gæve folk ved godt dette er pc spørgsmål

Jeg skal holde lidt fest hvor der skal lidt musik til

her er mit spørgsmål så

Jeg har 25W i 6 ohm til rådighed pr enhed hvor langt er max længden på en 1,5 kvadrat ledning, inden det giver for stort lydtab her tænker jeg ikke kvalitet da ofte er fest og kvalitets lyd ikke så tæt på hinanden

spørsmål nr to kan med fordel parallet forbinde to sateliter 1 for at skåne dem 2 at kunne for længe afstand så forsamlings huset er bedre dækket

og nej kan sikkert ikke spille fuldt op kan kun få 91 DB go lyd kommer det højre går det for meget ud over kvaliteten
Avatar billede mrtoy Praktikant
19. februar 2016 - 09:57 #1
Jeg har fundet et unikum 26.1 er max uden tab
Avatar billede mrtoy Praktikant
04. maj 2016 - 07:54 #2
løsning fundet 26,1 skulle kun det halve og festen gik for fuld musik prøve at lukke den tråd