Avatar billede fjorbak Seniormester
05. februar 2016 - 09:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows Live Mail

Hej gutter

Jeg kender ikke Windows Live Mail, men har fået det indstalleret og vil nu gerne have mine kontakter oprettet i grupper, altså jeg anvender et navn for en gruppe kontaktpersoner.

Er der en som kender dette system og som kan henvise til en vejledning elle lave en vejledning,

med venlig hilsen

Jan Fjorbak
Avatar billede claes57 Ekspert
05. februar 2016 - 09:36 #2
de har flyttet det til https://people.live.com/
der er en 'Ny' i toplinjen, og i den kan du oprette grupper.
Personer finder du i top/venstre ikon for flere funktioner.
Avatar billede fjorbak Seniormester
26. februar 2016 - 08:11 #3
Tak for dit svar jeg fik aldrig reflekteret til dig det må du undskylde send lige