Avatar billede frederikgp Nybegynder
08. februar 2016 - 14:56 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Manglende program til at køre hjemmesider,

Jeg har kommet til at slette et program, hvilket betyder at der er flere hjemmesider er helt blanke når de er åbent.
Jeg har prøvet at bruge en anden browser og downloade en ny browser.

har i andre forslag til hvordan man finde de add in, som mangler ?

(jeg bruger windows og normalt chrome som browser)
Avatar billede claes57 Ekspert
08. februar 2016 - 15:53 #1
er det med film? prøv http://www.divx.com/
Avatar billede frederikgp Nybegynder
08. februar 2016 - 16:10 #2
nej det er bare helt almindelige hjemmmesider som fx
http://www.just-half-price.dk/
og forskningsartikler.
Avatar billede milter Ekspert
08. februar 2016 - 16:36 #3
Hvilket program er det, du er kommet til at slette?
Avatar billede claes57 Ekspert
08. februar 2016 - 16:44 #4
har du prøvet en systemgendannelse?
Avatar billede Wally73 Mester
08. februar 2016 - 20:27 #5
Java? www.java.com
Flash? https://get.adobe.com/flashplayer/

Sørg for at fravælge de ekstra tilbud, der kommer under hentningen og installationen!
Avatar billede frederikgp Nybegynder
09. februar 2016 - 10:26 #6
jeg har opdateret, java og flashplayer.
Jeg ved ikke hvad det er for et program jeg har slettet.

Jeg har ikke prøvet at gendanne systemet, da jeg ikke vil slette alt på min pc og skulle købe nye licenser
Avatar billede claes57 Ekspert
09. februar 2016 - 10:54 #7
der er to former for gendannelse:
1) den store, der kører forfra med fabriksindstillinger.
2) den, du skal bruge - som tager det seneste, der er ændret på pc og ruller baglæns. I win10 (det er næsten mangen til på tidlinegere win)
kontrolpanel / gendannelse / åbn systemgendannelse.
der vises seneste gendannelsespunkt - sæt hak i vis flere og se, om den kan gå tilbage til før din sletning. Når den vælges, så retter win det, der er sket i systemet/windows tilbage, men det piller ikke ved data.
Avatar billede frederikgp Nybegynder
09. februar 2016 - 11:09 #8
Det var ikke muligt at gå langt nok tilbage for at kunne gendanne systemet :(

Er den eneste udvej så at skulle gøre brug af den store gendannelse?
Avatar billede claes57 Ekspert
09. februar 2016 - 11:33 #9
så er der en anden vej - hvis det, der blev slettet er en del af windows-opsætningen (det tyder det på, når alle browsere har samme problem).

http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html
pas lige på, at du klikker det rigtige sted!
gå ned til Portable (18.73 MB)
og vælg den nederste download med  - Direct Download

så kan programmet køres uden at skulle installeres - bare pakkes ud.
På første side i programmet anbefaler det, at du kører i fejlsikret mode, så programmet kan arbejde langt hurtigere. Klik der, og pc genstarter fejlsikret - du skal så lige selv starte programmet igen.
Du skal så bare starte på Step 4, så du får rette evt fejl i systemfiler, så Step 5 for du laver både backup og create gendannelsespunkt. Endelig fanebladet + repairs. Kør bare alt, den selv foreslår.
Efter endt kørsel genstarter du pc, og tester browsere.
Avatar billede frederikgp Nybegynder
09. februar 2016 - 13:18 #10
Claes, jeg prøvede at gøre ovenstående, men det har ikke hjulpet på problemet :(
Avatar billede claes57 Ekspert
09. februar 2016 - 13:37 #11
Så er jeg blank.
Avatar billede frederikgp Nybegynder
09. februar 2016 - 13:42 #12
Ellers mange tak for tid og svar. :)
Avatar billede claes57 Ekspert
09. februar 2016 - 14:23 #13
ok - bare luk selv - og overvej backup og totalt forfra via fabriksindstillinger.
Avatar billede Wally73 Mester
09. februar 2016 - 23:53 #14
Prøv lige at installere Firefox og se om den kan.

https://www.mozilla.org/da/firefox/new/