Avatar billede Mariacerc Praktikant
10. februar 2016 - 20:16 Der er 1 kommentar

Sort skærm men synlig mus på PC Acer Aspire V3

Hej

Jeg har desværre et problem med min Acer PC. Den starter op men går i sort skærm efter login. Jeg kan se en pilespids (musen formoder jeg) på skærmen men intet andet. Jeg har ingen anelse om hvad jeg gør ud over at tage den ned til en reparatør.

Håber at I kan hjælpe.

Min PC er en Acer Aspire V3-77IG
Avatar billede claes57 Ekspert
10. februar 2016 - 20:20 #1
der har lige været større opdatering - det kan tage lidt tid før startbillede er der (flyt på mus/klik). Evt start i fejlsikret tilstand og spol opdatering tilbage.