Avatar billede Steen Seniormester
11. februar 2016 - 18:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lave indlæg på hjemmeside

Hvad kræver det, at kunne lave en hjemmeside, hvor der er mulighed for besøgende, at kunne skrive navn og en tekst, som efterfølgende bliver vist på siden ?

Der er ikke behov for logon og anden form for registrering, kun 2 rubrikker "Navn" & "Tekst"

Hvis dette ikke er muligt, findes der gratis forum sider, hvor jeg selv kan lave den ønske funktion.

Skal ikke være en permanent løsning, kun i 5-6 måneder.
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
11. februar 2016 - 18:39 #1
Avatar billede jakobdo Ekspert
11. februar 2016 - 20:03 #2
Overvej dog noget captcha, da du ellers hurtigt vil drukne i spam.
Avatar billede Steen Seniormester
25. februar 2016 - 22:34 #3
Ronols - Smid et svar og der er point. Jeg brugte en af dine links
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
26. februar 2016 - 12:57 #4
får du her.

men husk også at spam sikre som jakobdo er inde på.
det kan være et regne stykke du laver i js (botter kan pt ikke læse js)
det kan være et input felt du skjuler med CSS, og tester om det er udfyldt (botter kan pt ikke læse CSS)
det kan være captcha som jakobdo forslår
Avatar billede Wally73 Mester
26. februar 2016 - 18:49 #5
#4 mange bot'er kan sagtens læse CSS og JS, men de kan ikke forstå de læser.
Det er altså regnestykket eller CAPTCHA der sikrer, ikke at det er synligt eller andet.