Avatar billede toanka Nybegynder
15. februar 2016 - 12:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gratis Photoshop Cs2 fra Adobe

Glemte lige dette: Mener at have læst at man kan hente en gratis Photoshop Cs2 når man har et Adobe ID. Hvis det er rigtigt, hvordan gør man det så?
Avatar billede prodic Mester
15. februar 2016 - 13:03 #1
http://www.redmondpie.com/download-adobe-photoshop-cs2-for-free-legally-while-you-still-can/

Men vær opmærksom på hvorvidt det virker med dit OS. CS2 er noget gammelt skidt, så det virker ikke med nyere OS-versioner.
Avatar billede toanka Nybegynder
15. februar 2016 - 16:52 #2
Tak for hjælpen. Vil hente den ned senere og installere den på en ældre pc som kører Win.7
Avatar billede kurtba Ekspert
15. februar 2016 - 21:34 #3
Når nu det var Prodic som gav dig løsningen, hvorfor gav du så dig selv pointene? Dem burde Prodic vel have haft?