26. februar 2016 - 09:07 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Opret klasse folk kan tilmelde sig

Hej folkens.

Jeg sidder og skal lave noget undervisning for nogle af mine kolleger. Jeg har omkring 20 kolleger som jeg vil tilbyde denne undervisning, men jeg vil helst ikke have mere end 6 personer med af gangen og det er muligvis heller ikke alle 20 der vil have denne undervisning. Jeg har derfor brug for en måde hvorpå jeg kan oprette 4 tidspunkter hvor folk kan tilmelde sig undervisning, dog må der max komme 6 personer på pr tidspunkt. Findes der en tjeneste jeg kan bruge til dette? Det er nødt til at være noget jeg kan bruge uden at mine kolleger skal installere noget på deres computere. Vi bruger i øvrigt Outlook i firmaet, men kan ikke lige se at jeg kan gøre det der!?

Jeg håber i kan hjælpe mig her :)
Avatar billede larsini Seniormester
26. februar 2016 - 10:06 #1
for for et par år siden anvendte jeg denne:

http://www.supersaas.dk/

virkede fint og kostede gratis
26. februar 2016 - 10:54 #2
Det er da bare NØJAGTIG det der jeg skal bruge. :) Se lige at få smidt et svar, så jeg kan give point! :) Vil du være venlig lige at skrive linket i svaret også, så folk kan se hvad løsningen egentlig var. :)
Avatar billede larsini Seniormester
26. februar 2016 - 11:28 #3
yeps - jeg kunne forestille mig, at løsningen sidder lige i skabet.
jeg brugte "booking" systemet over en periode på 3 år.

hvis du sender mig en PB med din mail adr kan jeg maile dig en kopi af den orientering jeg sendte ud til deltagerne da jeg startede systemet

http://www.supersaas.dk/