Avatar billede JakobSS Praktikant
27. februar 2016 - 15:51 Der er 5 kommentarer

Min computer yder ikke optimalt.

Hej eksperter.

Jeg håber I kan hjælpe mig et lille problem.
Jeg har for nyligt erhvervet mig en MSI gaming bærbar.(http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/MSIGE626QC612/msi-ge62-6qc-612ne-apache-pro-15-6-barbar-gamer-pc) Bare i 17 tommer.

Den kører egentlig rigtig fint. Jeg bruger den primært til at spille LoL på og der ligger på jeg en stabil FPS på omkring 130-150, men hvis jeg ser en film på YouTube, streamer på Twitch eller lign. så falder min FPS og det er tydeligt at spillet hakker.

Jeg tænker umiddelbart at sådan en computer godt burde kunne spille League of Legends og samtidig have en stream kørende i baggrunden uden problemer.

Jeg håber I et har forslag eller løsning til hvordan jeg ordner det.

Mvh Jakob
Avatar billede Blueeyez Mester
27. februar 2016 - 17:10 #1
har du mulighed for at justere kvaliteten du streamer? jo lavere kvali desto lettere burde det jo være for den :)
Avatar billede JakobSS Praktikant
27. februar 2016 - 17:19 #2
Det har jeg prøvet, men det ændrer sig ikke.
Jeg tænker derudover også at det er mit net, som trækker streamen, mens det er grafikken, som bliver dårlig af det.
Avatar billede Blueeyez Mester
27. februar 2016 - 18:01 #3
er du tilsluttet internettet trådløst? Hvad hvis du bruger kabel?

Hvor høj er din internet forbindelse? evt test med beta.speedtest.net
Avatar billede JakobSS Praktikant
29. april 2016 - 11:11 #4
Har prøvet begge dele uden forskel.

Har 90/90 mbit, men den viser cirka 50/50mbit.
Avatar billede kleist98 Nybegynder
29. april 2016 - 13:06 #5
Du kan have sat en maks på de netværkskort, du burde have et program der styrer det. Den kan du rykke så kan du får det første få fuld udbytte, med mindre det selvfølgelig er din router.

Du kan også hvis du ikke har gjort det, så opdater dit grafikkort, det kan være derfor.