Avatar billede Phpdevfam Novice
06. marts 2016 - 21:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Iframe - form submit på aktuel side

Hej eksperter.

Jeg har lavet en iframe i et blog indlæg på min wordpress side.

i denne iframe gøre jeg en form med et login, altså denne form ligger et helt andet sted.

Er det muligt når den typer submit inden i iframen at lave header location på min wordpress blog ? istedet for på den aktuelle side.

eller vil det være muligt at åbne et ny fane i ibrowseren.

Forstil jer, jeg har lavet det sådan med en skjult frame, for at læse hele mit blog indlæg skal du logge ind, og så vil jeg kaste dem over på en anden side.

scriptet jeg køre er så simpelt som dette:

        include('config.php');
    if (isset($_POST['email'])) {

    {

    $email= $_POST['email'];
    $pass = $_POST['pass'];
    mysqli_query($link , "INSERT INTO `**` (`id`, `email`, `password`) VALUES ('NULL', '$email', '$pass')");
    } }

og mit iframe script inde i blog indlæget ser således ud.

<iframe name="**" width="300" height="325" scrolling="no" marginwidth="0" marginheight="0"
noresize src="Url" target="_self" border="1" />

Jeg er udemærket godt klar over at det her ikke er sikekrt på nogen måde, og man bare kan hoppe vider hvis man kender linket uden login.

men det er en hurtigt skidtse je ger igang med til et projekt.

så den skal bare kaste den vider efter man har trykke submit :)

God aften :)
Avatar billede TommyB Nybegynder
06. marts 2016 - 21:36 #1
Er det ikke bare at spytte javascript ud med :

<script>
top.location.href="index.php";
</script>
Avatar billede TommyB Nybegynder
06. marts 2016 - 21:37 #2
Avatar billede Phpdevfam Novice
06. marts 2016 - 21:47 #3
hvor vil du spytte det ud ?

Prøv at lav et eksempel på det hvis du vil selvfølgelig:)
Avatar billede Phpdevfam Novice
06. marts 2016 - 22:11 #4
Det du linker til er ikke brugbart i mit tilfælde.

Jeg skal ikke heder location inde i iframen, men lave en hader location på selve siden når der er trykket submit inde i min iframe!
Avatar billede Phpdevfam Novice
07. marts 2016 - 00:07 #5
Jeg fandt frem til det selv, hvis folk læser med her så løste jeg det ved at køre dettet javascript.

<script type="text/javascript">window.top.location.href = "URL"; </script>
Avatar billede jantzen88 Nybegynder
07. marts 2016 - 14:11 #6
Hvis det #2 linker til ikke virker i dit tilfælde, hvorfor er det så det samme du selv har brugt?

Points burde gå til tommyb for det korrekte svar. Dårlig stil du selv ligger et svar og acceptere det