Avatar billede ovec Juniormester
14. marts 2016 - 08:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

RealPlayer - hvor er den - den rigtige

Hej med jer
Jeg ønsker at anvende RealPlayer - altså hente den på nettet - men når jeg søger kommer der jo et utal at muligheder op - og det er jo almindeliget kendt at tager man den forkerte eller ikke rigtige så får man alt muligt skrot med ned.

Mit spørgsmål er derfor hvor er den rigtige? altså den rigtige udsteder?  der leverer den rigtige RealPlayer

Lig en afslutter - jeg skal bruge til Win 10 - er der noget med at der er problemer med denne kombination?
Avatar billede Slater Ekspert
14. marts 2016 - 08:57 #1
Real.com er den officielle webside.

Jeg har ikke hørt om nogen der har brugt det program i mange år, men de eksisterer stadig og programmet er stadig vedligeholdt, så jeg vil da stærkt gå ud fra, det virker med nyeste Windows.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. marts 2016 - 09:01 #2
Avatar billede poko1 Ekspert
14. marts 2016 - 09:02 #3
Her kan du vælge mellem forskellige Pc Mac Android etz.
http://www.real.com/features/
Avatar billede ovec Juniormester
14. marts 2016 - 10:03 #4
hej Viperine og cleaes57
Tak for svarene - de var jo ens - og jeg kan konstatere at den er rigtig og  programmet virker - jeg ville hente en video ned fra nettet

Kan i dele points? jeg har jo fået løst "problemet" og vil gerne afslutte og samtidig sige tak for hurtig response
Avatar billede ovec Juniormester
14. marts 2016 - 22:26 #5
Lige en tilføjelse
Når jeg nu kigger rigtigt er der jo jer alle 3 der svarer det samme og det rigtige inden for 5 minutter - så egentlig burde points jo deles mellem jer alle 3 og det vil jeg naturligvis gerne gøre - venligst send en kommentar alle 3 så deler jeg
Avatar billede Slater Ekspert
16. marts 2016 - 16:48 #6
Sikkert af høflighed at ingen lægger svar, så nu gør jeg det. Ikke fordi det betyder noget, men emnet skal jo lukkes. Så kom frisk, I andre.

Men held og lykke med din realplayer.
Avatar billede ovec Juniormester
29. marts 2016 - 21:07 #7
Skal vi lige vente et par dage og se om nogle af de andre 2 kommer frem - hvis ikke slutter jeg "festen"
mvh
ovec
Avatar billede ovec Juniormester
24. april 2016 - 11:17 #8
Nå der kom ikke nogle andre - så tak til jer alle - jeg lukker sagen og viperine får de 30
mvh
ovec