Avatar billede 1Dorte Guru
16. marts 2016 - 10:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan sikre jeg mig, at min pc'er er opdatering nok?

Jeg ved, at uopdateret programmer gør min pc'er sårbar overfor hackere og virus. Hvordan sikre jeg mig, at den opdateret? Jeg har fx office 2013 pakke, flere browser, windows live mail og photoshop elements. Og jeg har mere ukendte programmer fx makeMKV, et regnskabsprogram Sigma, farming simulator. Listen er ikke fuldstændig.

Jeg har windows 10.

Jeg har en computer, som jeg ikke er så øm over. Den er tilsluttet husets wifi netværk. Er det lige så vigtigt, at den er opdateret?
Avatar billede 1Dorte Guru
16. marts 2016 - 10:22 #1
Jeg har i avisen læst om Patch My PC Opdater. Men er det virkelig nødvendigt?
Avatar billede 1Dorte Guru
22. februar 2020 - 07:58 #2
Jeg fik aldrig et svar.