Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2016 - 11:02 Der er 1 løsning

Triple monitor display

Hej,

Jeg har længe haft et setup med 3 stk 24 tommer skærme. De er sat til med minidisplay, hdmi og dvi i mit Radeon HD 7000 Series. Det har virket upåklageligt længe. Da jeg så opgradere tin win10 kunne jeg ikke længere bruge tre skærme, men kun to. Alle tre skærme virkede forsat, jeg kunne bare kun have to skærme aktiv på samme tid.

Jeg gik tilbage til win7 og alt virkede perfekt igen.
Nu har jeg så formateret min pc og geninstalleret win7, men oplever præcis samme problem som jeg havde da jeg installerede win10. Forstå mig ret, jeg kan bruge alle tre skærme, men kun to aktiv afgangen.
Windows vil ikke lade mig udvide til den 3. skærm og skriver blot "skærmindstillingerne blev ikke gemt"

AMD driveren som er den sidste nye. Skriver at jeg skal gøre en skærm passiv før jeg kan aktiver en anden.

Nogen der har en idé til hvad jeg kan prøve? er efterhånden ret desperat.
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2016 - 12:05 #1
Jeg har i dag købt en ny active minidisplayport adapter og nu virker det. Den kostede 175 kr. Jeg fatter bare ikke hvorfor det så har virket før jeg formaterede, men ligemeget! jeg er glad igen :)