Avatar billede samueladamik7 Nybegynder
25. marts 2016 - 00:58 Der er 2 kommentarer

iPhone 5 sim låst

Hej :-)

Jeg har fået mig en iPhone 5, som er sim låst. Jeg har problemer med at få den låst op da iPhonen er fra udlandet. Derfor ville jeg gerne gøre det i Danmark. Jeg har kigget på nogle "online" unlockere men ved ikke om de er specielt gode... Jeg tænkte også på at få den låst op hos en "unlocker" ved i hvor jeg kan finde en nær Køge? Og hvis der eventuelt skulle være en helt tredje løsning så ville det jo være perfekt!

Tak for hjælpen!
Avatar billede buddy45 Juniormester
28. marts 2016 - 13:30 #1
Avatar billede Smørholm Novice
27. juni 2016 - 13:51 #2
Telefoner fra udlandet kan være noget nær umulige at få låst op i et andet land. Du kan forsøge dig hos en "unlocker" - jeg kan ikke forstille mig du skal betale hvis det ikke lykkedes dem. Held og lykke med det!