Avatar billede brasso Forsker
30. marts 2016 - 14:40 Der er 1 kommentar

Google drev, slette filer, kun på enheder, ikke i clouden

Hej
Jeg har sat mit Google drev til at synkronisere med min drev placering på min ene harddisk i min PC. Som det er nu er drevet på PC'n og drevet i skyen, nøjagtige kopier af hinanden, og når jeg sletter en fil det ene sted slettes den også det andet sted.
Nu er mit lokale drev desværre ved at være fuld, og jeg vil gerne slette filer lokalt uden at de slettes i skyen. Er dette muligt på en eller anden måde? Altså upload fra det lokale drev, men ingen opdatering af drevet i skyen, når filer slettes på det lokale drev.
Avatar billede brasso Forsker
30. marts 2016 - 14:46 #1
Jeg er udmærket klar over at jeg kan slå synkroniseringen fra, og så kun uploade til sky drevet, men så skal jeg jo downloade og uploade, når en fil skal bearbejdes. Det er jo ikke alle filformater Googles sky værktøjer understøtter.