Avatar billede brorjac Novice
15. april 2016 - 08:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

makro til outlook 2013 kalender

Hejsa
Er der nogen der har/eller kan lave en makro der opretter en aftale f.eks. morgenmøde kl.07:00 til 07:15 når man f. eks. vælger hvilken dag den skal oprettes. Det er forskellege dage i måneden, derfor ville det være rart hvis man bare trykker på dagen, og derefter aktivere makroen, således at man ikke skal skrive teksten og vælge tidspunkt hver gang.
Mvh
Tommy Jacobsen
Avatar billede supertekst Ekspert
15. april 2016 - 08:50 #1
Mener du at ved blot at markere en dato i Outlook så oprettes nævnte aftale?
Der kunne jo også være andre aftaler der skulle oprettes
Avatar billede brorjac Novice
15. april 2016 - 09:07 #2
Ja det er helt korrekt
Tommy
Avatar billede supertekst Ekspert
15. april 2016 - 10:20 #3
Alternativt forslag:
En "fjernbetjening" (f.eks. udviklet i Excel)der kan ligge på skrivebordet. Med indbygget minikalender og standard-møder.

Standardindstilling kan f.eks. være morgenmødet - men andre aftaler kan altså også oprettes.

Vælg dato - aftalen er i Outlooks kalender uden den nødvendigvis er åben.

Men nu kan du jo se hvad der ellers kommer af forslag.
Avatar billede brorjac Novice
02. maj 2016 - 08:05 #4
tak for hjælpen, jeg vil prøve at arbejde videre med det
mvh. Tommy
Avatar billede supertekst Ekspert
02. maj 2016 - 08:29 #5
Selv tak