Avatar billede bigh Nybegynder
16. april 2016 - 14:22 Der er 7 kommentarer

Google chrome vil ikke virke på Win10

Hej

Jeg har googlet mig frem til masser af forskellige svar på mit spørgsmål. Jeg kan ikke få Google Chrome eller Google canary til at virke på min Win10 N.
Den virker i en periode på 1-2 dage og herefter stopper den helt.
Jeg kan ikke engang højreklikke på ikonet eller afinstallere !!!!!1
Er der nogen der kan hjælpe.

/Hans Henrik
Avatar billede CRKrogh Ekspert
16. april 2016 - 20:46 #1
Well, Canary er et beta-program, hvor de udtrykkeligt advarer, så her kan der jo sagtens være "noget", der går galt.

Den almindelge Chrome burde kører problemfrit.
Jeg kører en Chrome v49.0.2623.112m på Win10 build 105862.218 uden problemer.
Avatar billede big_h Nybegynder
17. april 2016 - 01:01 #2
Hej

Ja men jeg skiftede fra Alm. Chrome til canary og det er det samme.
Jeg har nu fået den alm. Chrome til at virke ved at køre en Malware screening og den fjernede en Browser hijacker og det har tilsyneladende haft en god virkning.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
17. april 2016 - 08:50 #3
Det lyder bestemt sandsynligt.
Men vær OBS på forbeholdende omkring Canary og støt evt. med MBAM realtime scanning (koster en beskeden licens).
Avatar billede big_h Nybegynder
17. april 2016 - 10:50 #4
Tak, jeg håber det var løsningen.

/Hans H.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
17. april 2016 - 11:07 #5
Helt i orden.
Avatar billede big_h Nybegynder
01. maj 2016 - 00:47 #6
tak for hjælpen
/Hans
Avatar billede CRKrogh Ekspert
01. maj 2016 - 08:00 #7
Selvtak.

Husk, "Svar" er kun til at give point - alt andet er kommentarer.

Hvis du vil lukke spørgsmålet, så giv point til det indlæg fra den bruger, du mener skal have dem.