Avatar billede Sob123 Nybegynder
17. april 2016 - 10:40 Der er 2 kommentarer

Windows update

Kære eksperter

Grundet at mit batteri er begyndt ikke at kunne holde i så lang tid, er computeren blevet slukket af sig selv flere gange pga. strøm-mangel. Da dette er sket gentagne gange, er min computer blevet ret langsom. (Af erfaring ved jeg, at den bliver lidt langsom hvis det sker en enkelt gang, men den plejer at reparere sig selv ved at opdatere).

Denne gang har den dog ikke bedt om at opdatere. Og når jeg selv søger efter opdateringer, siger den at den søger - men den går ikke videre (lidt som om at den går i stå -men siger at den søger).
Når jeg lukker søgningen efter opdateringer ned, og vil starte forfra -kan jeg se at den ikke har registeret den lukkede søgning efter opdateringer.
Derfor har jeg gendannet systemet -men uden nogen forskel!

Håber nogen kan hjælpe
På forhånd tak :)
Avatar billede 220661 Ekspert
17. april 2016 - 11:06 #1
Formoder når du siger gendanner, at det er systemgendannelse tilbage i tiden, og ikke en nyinstallering?

Du kunne prøve at hente denne http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html på 20,13 mb og køre reparationer med dette program. Har set i andre tråde at det har kunnet løse problemer med Windows Update.
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2016 - 14:03 #2
1# Start dit Tjenester, og deaktiver Windows Update.
2# Gå til mappestien:
C:\Windows\SoftwareDistribution\Download
- Slet alt hvad der er derinde.
3# Aktiver Windows Update igen fra Tjenester.
4# Genstart computeren og søg Windows opdatering om igen.

Eller

1# Flyt dine filer, billeder, dokumenter mv. til en ekstern hdd.
2# Lav et nyt brugerkonto med administrator rettighed.
3# Sørg for om dine programmer er der, eventuelt er det nødvendig at installere om.
4# Flyt dine filder tilbage.

Eller

1# Lav et nyt brugerkonto med administrator rettighed.
2# Overfør dine filer, billeder, dokumenter mv. tilbage til den nye brugerkonto.¨
3# Sørg for om dine programmer er der, eventuelt er det nødvendig at installere om.

Til sidst prøv med at rette dit Windows opdatering ved brug af Fixit:

1# http://windows.microsoft.com/en-us/windows/troubleshoot-problems-installing-updates#1TC=windows-7

2# https://support.microsoft.com/en-us/kb/971058

Held og lykke med at genvinde dit Windows opdatering.