Avatar billede Varmkaffedk Nybegynder
21. april 2016 - 23:06 Der er 3 kommentarer

Billede kan ikke vises i WP.

Hej,

Jeg har lige lavet et indlæg på min wordpress blog.

Der er sat flere billeder ind, men det ene billede kan ikke vises i indlægget, men det vises fint hvis man klikker på det.

Jeg har uploadet filen flere gange, og prøvet at omdøbe den.

Men det hjælper ikke.

Hvad det kan det skyldes?

Indlægget ses her:
http://varmkaffe.dk/have/gratis-magasiner/
Avatar billede stjans Guru
22. april 2016 - 10:18 #1
Hvad er det for et billede der ikke vises ?. Jeg ser adskillige billeder på siden.
Avatar billede claes57 Ekspert
22. april 2016 - 10:33 #2
prøv at tømme cache-lageret i din browser.
Ctrl+Shift+Delete åbner i browser et vindue - du skal kun have slettet cachelager med filer og billeder. Alt andet skal bevares (fx cookies og adgangskoder, historik osv).
Avatar billede Varmkaffedk Nybegynder
22. april 2016 - 22:19 #3
Hej Tak for jeres svar.

Underligt nok virker billedet nu.

I går virkede det på min ipad, men ikke på min iphone og pc.

Så måske det har noget med cache lageret at gøre?