Avatar billede ph_elec Novice
24. april 2016 - 09:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

XCopy/Robocopy

Xcopy kopierer ikke alle filer :-(

Hej alle.

Jeg kan ikke finde en god kategori :-)

Pludselig (måske efter win10 er blevet installeret) kopierer min ellers gamle bat fil ikke længere alle filer. Den tager nogen, men ikke de sidste nye, heller ikke nye biblioteker ??
Kommandoen, som  jeg har brugt i årevis er:

xcopy d:\backup\faelles\*.* y:\backup\faelles\*.*/e /d /r /y /c /f /h

Helst ikke anbefal Robocopy, den vil heller ikke

På forhånd tak

Hilsener

Per
Avatar billede martens Guru
24. april 2016 - 22:05 #1
Tak Per.....

men jeg tænkte på at du måske skulle pinge eller checke om dit share eksisterer inden du connecter og hvis der ikke bliver svaret kan du pause og vente på at disken vågner op...

mvh martens
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. april 2016 - 23:03 #2
Hvad kommer der af output? - kommer der fejl?

Hvad hvis du forsøger at sætte nogle af de ikke-kopierede filer ind, i stedet for wildcard *.*

Er destinationen eventuel løbet tør for plads?

...Eller har destinations disken nogle logiske fejl (tjek med "chkdsk x: /f /r" - hvor x: er bogstavet for drevet)