Avatar billede djaper Praktikant
26. april 2016 - 17:20 Der er 4 kommentarer

Billedarkiv

Hej

Jeg har i mange år brugt picasa - som nu lukker.

Har søgt på nettet efter lignende program. Uden held

1. Er der nogen der kender et lignede program med samme brugervenlighed?
2. Findes der et program der som goggle kan søge på udseende af billeder. F.eks. Hvis man har et billede af en bil og siger find lignende billede, så finder den alle billederne i ens arkiv hvor der indgår en bil.:-)
Avatar billede milter Ekspert
26. april 2016 - 20:44 #1
Avatar billede djaper Praktikant
26. april 2016 - 21:56 #2
Findes det stadig 😳☺️

Men det er mere redigeringsprogram - jeg leder mere efter arkiveringsprogram

Tak for svar😊

Jesper
Avatar billede eksmojo Forsker
27. april 2016 - 11:53 #3
Kan du bruge denne henvisning

http://oqipo.dk/billedbehandling

Go' fornøjelse
Avatar billede milter Ekspert
27. april 2016 - 12:34 #4
@ #2.

ACDSee har eksisteret i bedste velgående siden 1994 og viser ikke nogen tegn på alderdomssvækkelse :-)

Alle arkiveringsprogrammer til billeder, jeg kender, har også billedredigering som en indbygget del. Jeg har selv brugt ACDSee siden 2008, men hvis det ser for kompliceret ud, så kig lidt på linkene herunder:

http://www.techsupportalert.com/best-free-digital-photo-organizer.htm