Avatar billede Jonx0420 Nybegynder
26. april 2016 - 22:06 Der er 6 kommentarer

internettet(på min pc) lukker ned når jeg kører flere programmer

Hej :)

Jeg har et problem, som gør at jeg ikke kan spille nogle spil/se film osv. imens jeg fx snakker med en på skype. Når jeg prøver at spille et spil, snakke skype, måske have en chrome browser åben, så lukker mit net ned(kun på min pc) kan dog godt spille små spil.

ex. Hvis jeg KUN spiller battlefield 4, så er alt perfekt
Men hvis jeg spiller battlefield 4 og snakker med nogen på skype samtidigt, så 5-10 sekunder inde i spillet så lukker mit internet ned, kun på min computer.
ligesom hvis at der var en grænse på nettet(jeg har 50/50 net)

Min computer kører Windows 7 64 bit
Netværks drivere og alt andet er up to date
vi bruger en Asus RT-AC68U router
jeg har kontaktet asus og waoo(min udbyder) og de siger begge at de ikke kan finde nogen fejl på deres side og produkter.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. april 2016 - 23:41 #1
Gå i enhedshåndteringen og tjek om Windows må lukke for strømmen til netkortet.
Det gør du under egenskaber-strømstyring.
Fjern hak hvis det er markeret og se om det afhjælper dit problem.
Avatar billede Jonx0420 Nybegynder
27. april 2016 - 00:21 #2
Aah ja! Nu har jeg ledt efter en løsning i 3 måneder nu, og så kunne det lille flueben gøre det :D Jeg takker rigtig mange gange! lav endelig et svar du fortjener mange point! :)
Avatar billede Jonx0420 Nybegynder
27. april 2016 - 00:36 #3
Det tager jeg i mig igen :D Den har lige gjort det samme igen :/
Avatar billede 220661 Ekspert
27. april 2016 - 19:48 #4
Prøv at kigge din strømstyring til Windows efter i sømmene om der kan være noget der. Prøv evt at skifte plan, og måske låse dig til denne hvis du kan.
Avatar billede Jonx0420 Nybegynder
27. april 2016 - 21:02 #5
Alt er checket der, der er ikke noget som reder problemet det :/
Avatar billede 220661 Ekspert
27. april 2016 - 23:43 #6
Indstillinger i netkoret er også finkæmmet for at se om problemet kunne være der? Protokollerne er gennemgået?