Avatar billede dorthe_lind Seniormester
29. april 2016 - 13:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

C5 Version 4 SQL - Ændre i rapport (bonusoversigt)

Hej C5 Eksperter

Jeg har en bonusoversigt, som jeg gerne vil have ændret lidt. Dvs. jeg vil faktisk helst lave en helt ny rapport og så bruge den gamle som skabelon. Listen ligger under Debitor -> Rapporter -> Statistik -> Bonusoversigt(en liste, som vi har fået lavet af vor IT samarbejdspartner).

Jeg har lavet denne type ændringer før, men det er ved at være temmelig mange år siden og i en anden virksomhed, så jeg har helt glemt, hvor og hvordan.

Jeg går ud fra, at jeg skal i udviklingsmenuen, men hvilken menu (kolonne/række)?
Avatar billede jjam Juniormester
29. april 2016 - 21:04 #1
Rep / ret
Avatar billede cfive Juniormester
03. maj 2016 - 09:20 #2
Hej Dorthe

Som administrator/Supervisor går du via D5w32C.exe (konsolversionen) i Udviklingsmenuen. Generelt/Tilpasning/Udviklingsmenu i Kolonnen REP. Her finder du din rapport.

Du kan under REP/Export eksportere din rapport Omdøbe rapporten via en editor i NAVN.rep og importere den igen, hvorefter du kan arbejde med en ny version med udgangspunkt i din oprindelige rapport